måndag 14 december 2015

Julbord och längtan

Julbord med allt och lite till och jag misslyckades helt med att vara måttfull. En äppelkaka fällde mig och nu vill jag aldrig äta mer! Blir fastedag imorgon, helt klart, så kommer jag igång med det där igen. Lite lagom till jul, vilket ändå känns bra.

En dag på jobbet som känts alltifrån ganska misslyckad till riktigt bra. Vi fick presenter och jag fick en extra för att jag är chef. Hm, det kändes väl sådär, men tanken var ju god.

Just nu är jag fortfarande mätt och längtar massor efter min älskling, som jag inte fått mysa med på två dagar. Jag vet att jag kanske tjatar, men han är så fin. Han gjorde en sak för mig i helgen, som jag inte förväntat mig och jag tror inte nån har gjort det för mig innan. Jag tänker inte skriva vad, men det var fint. Vi ska titta på en lägenhet på onsdag, men det är ett triangelbyte, så jag är lagom hoppfull.

Men nu ska jag sova.

Inga kommentarer: